تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳

 نحوه ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۴۰۴ / همه چیز درباره مراحل و مهلت‌ها

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش از ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر در آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۴ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی همچنین دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: مهلت‌نام نویسی شنبه (پنجم آبان) پایان می‌یابد.

 نحوه ثبت‌نام در آزمون دکتری ۱۴۰۴ / همه چیز درباره مراحل و مهلت‌ها

رویداد۲۴ |  به نقل از ایرنا، لیرضا کریمیان امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۹ مهرماه تاکنون در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۴ نام‌نویسی کرده‌اند و زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون شنبه پیش‌رو (پنجم آبان) پایان می‌یابد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا پایان روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد پذیرفت. هر داوطلب براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۴ عصر روز پنج‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۲برگزار خواهد شد. داوطلبان باید از روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۱/۳۰تا روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۰۲ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعیین می‌شود، بنابراین داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

برچسب ها: کنکور
نظرات شما
پیشخوان